El comerç de Carcaixent trenca mites en la nova campanya de promoció comercial

180 comerciants de la localitat son les i els protagonistes dels cartells promocionals de la campanya

 

Esta setmana, la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Carcaixent, ha posat en marxa una nova campanya de promoció del comerç que amb el lema #BonaGent, busca trencar el mite de la dita «Carcaixent, bona terra, mala gent» al temps que posa en valor a les persones que formen el teixit empresarial i comercial de la localitat. Així, 180 comerciants s’han convertit en les i els protagonistes dels cartells promocionals dels seus negocis amb l’objectiu de visibilitzar, de manera personal i única, quines són les persones que estan treballant per l’economia i l’ocupació de Carcaixent en uns temps tan complicats.

Cada cartell es completa amb una frase, preparada amb el suport del personal tècnic de la Regidoria de Promoció Econòmica, amb l’objectiu d’apropar-se a aquelles persones que no formen part de la seua clientela habitual explicant, de forma divertida i propera, que és el que fa únic al seu negoci. A més, les fotografies dels cartells han estat realitzades per fotògrafs de la localitat per tal de donar a conèixer als i les comerciants el treball d’estos professionals que s’ha vist molt afectat a conseqüència de la situació sanitària i poder crear nou vincles professionals entre ambdues parts.

Exposició al carrer

Els 180 cartells, a banda de l’establiment corresponent, estan exposats en tres punts diferents de Carcaixent, Plaça Major, Plaça del Convent i Mercat, on es podran visitar fins el 18 d’octubre.

Sara Diert, regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Carcaixent, ha destacat la bona acollida que ha tingut la campanya per part del sector «ha estat un treball molt intens per part de les dos parts, però estem contents perquè el resultat és molt bo i ha aconseguit complir l’objectiu que teníem de retre un homenatge a totes les empreses i persones que han treballat i treballen per Carcaixent. No hem d’oblidar que el nostre comerç és el principal motor econòmic i creador d’ocupació que tenim al nostre poble i crèiem que era el moment de posar en valor a les persones que ho fan possible dia a dia».