La iniciativa es perllonga els 14 dies vinents i es sortejaran de 30 carros de la signatura Rolser
L’Ajuntament de Pego i l’associació de Comerciants han posat en marxa una campanya de dinamització de el comerç local titulada “El futur el compres ara. Comerç de Pego, ara” amb la qual pretenen posar en valor la proximitat i l’atenció personalitzada dels comerços de barri enfront de les grans plataformes d’internet.
La campanya es perllonga durant els propers 14 dies i convida a comprar als comerços de la localitat i participar en el sorteig de 30 carros de la signatura Rolser amb dos dissenys especials, un robot i un altre unes espigues d’arròs, un producte tan pegolí , amb el lema de la campanya serigrafiat. La compra mínima per participar en aquest sorteig és de 10 euros.
El regidor de Foment Econòmic, Ricardo Sendra i la presidenta de l’associació, Diana Sendra han presentat aquest divendres la campanya, que en paraules de la representant dels comerciants no pretén «donar llàstima» sinó més aviat a l’contrari «reivindicar que sinó consumim ara en els comerços de proximitat en el futur desapareixeran».
Xarxes socials
Precisament a aquest futur evoca la campanya. Una jove que viu en i Pego de 2100, torna a l’passat (a l’Pego de 2021) per comprar a les botigues de barri i es queda meravellada. Així es trasllada a través de sis vídeos, que seran penjats a les xarxes socials de l’Ajuntament. Al costat d’aquests vídeos, la campanya consta d’una sèrie de cartells on la protagonista sosté diferents productes que es van difuminant, interpretació dels comerços que poden desaparèixer si ara no se’ls dóna suport.
L’edil ha destacat que el consistori ha donat aquest any un pas important en el suport als comerciants, amb la concessió d’un ajut de 10.000 euros a l’associació i ha posat en valor que disposen d’una partida de 50.000 euros per a accions relacionades amb el comerç de proximitat.