Este matí s’ha presentat la campanya que busca posar en valor la importància d’apostar en estos moments pel comerç de proximitat
«Fem-ho bé. Comprem a Carcaixent» és el lema de la campanya que s’ha dissenyat des de la Regidoria de Promoció Econòmica amb l’objectiu de posar en valor el comerç local i de proximitat. L’alcalde de Carcaixent, Paco Salom i la regidora de Promoció Econòmica, Sara Diert, han presentat este matí la campanya en el Mercat Municipal on han explicat les iniciatives promocionals que van a dur-se a terme al llarg dels pròxims mesos.
Com ha explicat la regidora de promoció econòmica, Sara Diert, el lema de la campanya «Fem-ho bé. Comprem a Carcaixent» naix de la idea de que en la vida es poden fer les coses de dos maneres, bé o mal «i en Carcaixent apostem per fer-les bé, per això la campanya està pensada per a que la gent interioritze que és el moment de fer les coses bé i apostar pel comerç local i donar suport als nostres veïns i veïnes».
Per la seua part, l’alcalde de Carcaixent, Paco Salom, ha volgut posar l’accent en que és el moment de donar suport, «ara el que toca és que totes i tots fem un pas endavant, administració, ciutadania i sector comercial, i apostar per allò que és la base de la nostra economia local, el comerç de proximitat, per a demostrar-nos d’ací uns mesos que hem sigut capaços de fer una cosa com a poble i que l’èxit siga un èxit compartit. Entre tots i totes ho podem fer. Fem les coses bé. Comprem a Carcaixent».
Material promocional
La campanya publicitària està basada en set eslògans elaborats per els i les comerciants a partir d’unes dinàmiques realitzades durant l’estat d’alarma i que tenien com a objectiu fomentar la participació i implicació del sector en tot el procés creatiu. L’objectiu dels missatges, segons han explicat des de la Regidoria de Promoció Econòmica, és generar en la ciutadania un sentiment de col·lectivitat al voltant del comerç local i fer veure que, per a poder avançar en la difícil situació econòmica en la que ens trobem, es necessari l’esforç de totes i tots.
Així, s’ha dissenyat una campanya de dinamització molt visual en la que s’han preparat cartells i banderoles per col·locar-les en els establiments i punts estratègics de la localitat. A més, per tal de fer arribar el missatge a la ciutadania, van a repartir-se diferents materials promocionals com un imant amb el lema «Fem-ho bé. Comprem a Carcaixent», que s’enviarà a cada domicili, amb l’objectiu que la tinga present cada dia la importància de comprar prop de casa. Per altra banda, van a sortejar-se carros i bosses de la compra que es podran aconseguir amb rasca-rasca que es repartiran al realitzar les compres en els comerços que s’han adherit a la campanya.