La Setmana Empresarial de Carcaixent posa el focus en la gerència del xicotet comerç

La programació d’esta cinquena edició compta amb xarrades, tallers i tutories que tenen la intenció de millorar la gerència diària

 

Durant esta setmana Carcaixent acull la cinquena edició de les Jornades de Treball i Creativitat Empresarial que este 2020 posaran el focus en aspectes relacionats amb la gerència dels negocis i empreses. Este matí, Sara Diert, regidora de Promoció Econòmica i Comerç, ha inaugurat la setmana en el tradicional desdejuni empresarial. Tot seguit, ha tingut lloc la xarrada motivacional, «Canviant de paradigma. De comerç a negoci», a càrrec de l’empresari i formador Vicente Beltrán qui ha introduït la temàtica de les jornades

Per a preparar esta nova edició, s’ha consultat al teixit empresarial sobre quines eren les seues necessitats en el dia a dia dels seus negocis per tal d’adaptar l’oferta formativa. Així, s’ha dissenyat una formació centrada en la millora de la gerència diària, tasca que, com han assenyalat, sovint queda relegada a un segon terme i que s’ha de tenir molt present per a que les empreses no deixen de ser competitives.

A l’igual que en edicions anteriors, les Jornades de Treball i Creativitat Empresarial es tracta d’una iniciativa amb un plantejament molt pràctic, orientada a les xicotetes empreses i comerços de Carcaixent per ajudar-los en el dia a dia de la gestió dels seus negocis. Al llarg de la setmana estan programades una sèrie de propostes que se centren en oferir tallers pràctics, on se’ls facilita eines senzilles que puguen aplicar en els seus negocis només acabar la sessió. Com també en edicions anteriors, tots els tallers tenen tutories individuals en el cas que se sol·liciten, sense cap cost, per tal de donar una resposta personalitzada.

 

Sessions pràctiques

Cada dia està programada una formació eminentment pràctica al voltant d’un aspecte concret. Les sessions han començat hui amb un taller de viabilitat «Millora la gestió econòmica i financera de la teua empresa», amb l’objectiu que les empreses sàpiguen analitzar les dades bàsiques que els ajuden a veure l’estat de l’empresa i prendre decisions d’acord amb això. Demà continuarà la formació posant en focus en la clientela, per tal de millorar el coneixement i necessitats dels i les clients potencials, així com veure oportunitats tant amb la clientela habitual com amb nous perfils.

El dimecres es posarà l’atenció en la competència, per tal que l’empresariat puga identificar la competència directa del seu negoci per tal d’oferir un millor servei. El dijous està previst un taller de preus per tal de saber per tal de saber com establir el preu dels productes i serveis d’una forma més eficaç. Tancarà la part formativa un taller pràctic sobre la realització de campanyes promocionals el divendres dia 28.

Per a concloure esta cinquena edició,  amb la finalitat de propiciar la trobada entre totes les empreses de Carcaixent,el divendres per la nit està previst una Festa de Cloenda al Palau de la Marquesa, per posar en comú i compartir els resultats, les campanyes, els treballs i les propostes que han sorgit durant la setmana.