La platja de Gandia i la marjal han estat els dos escenaris triats per Loterías y Apuestas del Estado per rodar l’espot d’estiu del Sorteig Extraordinari de Nadal 2021.
Gandia s’ha convertit en l’escenari de l’anunci d’estiu del Sorteig Extraordinari de Nadal 2021. L’espot es va presentar ahir pel president de Loterías y Apuestas del Estado, Jesús Huerta, que ha destacat que el sorteig estarà dotat amb 400.000 euros al dècim; el segon premi, amb 125.000, i el tercer, amb 50.000. L’import del dècim segueix sent de 20 euros.
La tradicional campanya publicitària d’estiu ha recorregut a l’humor i utilitza els assistents de veu dels mòbils, com Siri, que suposen un avanç tecnològic, però no arriben a saber on caurà la grossa de Nadal.
Durant l’anunci, la platja de Gandia, un dels seus xiringuitos, una botiga de complements de platja, el braç del port, la zona de pesca del port o la marjal acullen els dos protagonistes de l’anunci.
El rodatge ha estat possible gràcies a la feina que es desenvolupa des de la ‘Gandia Film Office’ posada en marxa pel departament de Turisme i va propiciar que un equip de més de 50 persones de la productora romangueren a la nostra ciutat durant set dies amb l’impacte econòmic que això genera.
El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell ha declarat que «estem molt satisfets del resultat. Milions de persones durant els pròxims dies veuran les imatges de la nostra ciutat. Hem de seguir treballant en aquesta línia per consolidant-nos com una destinació de referència a la Mediterrània i aquest tipus d’accions suposen un suport importantíssim».