Gandia ja té la seua essència

Gandia és  una de les poques destinacions turístiques en tenir una olor que aspire a definir-ho i seduir milers de visitants

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, acompanyat de regidor delegat de turisme, Vicent Mascarell, ha visitat  les instal·lacions de l’empresa Essential Compositions situada al polígon Alcodar on ha estat acompanyat pel gerent de l’empresa, Miguel Català de Burgos; la perfumista encarregada de crear la fragància de Gandia, Sandra González; així com Iñaki Leonard i Pasión Beltrán, d’Antic Aroma.

Vicent Mascarell ha destacat el valor dels emprenedors i ha informat que Essential Compositions ha desenvolupat la fragància amb les indicacions d’Antic Aroma, mentre que la formulació del producte acabat i del seu envasat, ha estat realitzada per l’empresa Cerería Mollá d’Albaida.

«Els sentits són allò que ens mou i això és el que busca una iniciativa com aquesta. Gandia ja té una essència que la defineix com a destinació turística i això fa es convertisca en una de les poques destinacions turístiques en tenir una olor que aspire a definir-ho i seduir milers de visitants» «Es convertirà en un producte turístic en si mateix, es podrà adquirir a les oficines de Turisme i intentarem que estiga als estands de les fires de turisme, els vestíbuls dels hotels… i que així puguem presumir d’una olor i busquem l’exclusivitat».

Per la seua banda, Miguel Català de Burgos va voler agrair al consistori i a Antic Aroma «l’oportunitat de treballar per la nostra ciutat. L’estructura que té el perfum representa un valor i unes vivències que molts veïns de Gandia han passat i fer alguna cosa per la teua ciutat com aquest perfum i poder estar al cor de la gent, dels turistes, ha estat un gran honor».

Sobre l’essència, la perfumista Sandra González va explicar que «a l’hora de representar Gandia no només cal destacar la platja, era tot el que té la ciutat. El Mondúver i les plantes aromàtiques estan representades pel romer, també tenim la taronja, però en aquest cas confitada, ja que per a la gent de Gandia era molt important l’olor de xocolata, present sempre gràcies a Vicky Foods». Un altre aspecte que va destacar és la presència del salnitre, pel fet que Gandia és platja. I és clar, la flor del taronger, ara en plena floració. Finalment, la pólvora i una poquet de fusta perquè siga més sofisticat. Tot això està representat al perfum, espere que els gandians ho gaudisquen».

Iñaki Léonard ha explicat que la idea d’aquest producte els venia rondant el cap fa anys fa anys. «Vam decidir posar el projecte en marxa amb dos requeriments: treballar amb una empresa de La Safor, cosa que ha estat una idea excel·lent i comptar amb la tasca d’una empresa d’Albaida que ha conclòs el producte».

Finalment, Pasión Beltran va explicar que la seua empresa treballa des de fa més d’una dècada al màrqueting olfactiu. «Done les gràcies a l’Ajuntament de Gandia i al departament de Turisme per confiar en nosaltres. Crec que causarà un gran impacte per a Gandia, ha estat una idea brillant i vet aquí per a tots vosaltres».

Click here to change this text