L’audiovisual “Ontinyent Evoluciona” mostra els atractius de la ciutat per invertir i treballar
L’alcalde i el regidor de política econòmica presenten una campanya que pretén que la imatge de la ciutat “vaja més enllà de la cultura, les festes o la gastronomia”
«Ontinyent és una ciutat en constant evolució, atractiva per invertir, treballar i viure». Aquest és el missatge que vol transmetre l’Ajuntament d’Ontinyent amb l’audiovisual “Ontinyent Evoluciona”, que presentaven l’alcalde, Jorge Rodríguez, i el regidor de Política Econòmica, Pablo Úbeda, i que serà l’eix d’una campanya que pretén que la projecció de la imatge de la ciutat “vaja més enllà de la cultura, les festes o la gastronomia, i ens mostra també com una ciutat que evoluciona recolzada en la constància, l’esforç i la tenacitat”, assenyalaven.
La iniciativa, inclosa al Pla de Màrketing de Ciutat posat en marxa en 2018, contempla la difusió de l’audiovisual al marc d’una campanya que serà difosa als mitjans de comunicació i a les sales de cinema amb posterioritat a les cites electorals dels propers mesos, en compliment de la normativa electoral. El vídeo, elaborat per una empresa local, si que podrà veure’s des d’esta setmana a les xarxes socials municipals.
Jorge Rodríguez explicava que amb aquesta iniciativa “pretenem complir un triple objectiu vinculat a l’impuls a la creació de llocs de treball: en primer lloc, mostrar Ontinyent com una ciutat d’oportunitats, i per això el vídeo inclou un breu resum de totes les opcions que s’ofereix des de l’oficina de Promoció Econòmica des d’aquest punt de vista. Per altra banda, pretenem mostrar-nos com una ciutat atractiva per a les empreses, que vegen la nostra com una ciutat atractiva per implantar-se. Finalment, reivindiquem l’autoestima d’Ontinyent com a ciutat, una ciutat que quan pitjor estava ha estat capaç, amb la implicació de totes i tots, de millorar i aconseguir que baixen molt les xifres de desocupació o que mentre a quasi tota la Comunitat Valenciana baixa contínuament la població, ací enguany hajam invertit eixa tendència”, manifestava.
En aquest sentit, Pablo Úbeda recordava que “en estos anys, l’Ajuntament ha apostat fort per potenciar els sectors industrial i de serveis, amb tot un seguit d’iniciatives. És el cas de l’impuls a les inversions als polígons industrials, a les campanyes de dinamització comercial, a les ajudes per a la rehabilitació, a l’emprenedurisme, o a tot allò que comporta ser ciutat universitària. No tenir competències en matèria d’ocupació, però entre tots els plans i iniciatives municipals i adherint-nos a totes les oportunitats que ens han donat altres administracions per impulsar la creació de llocs de treball, i comptant sempre amb la implicació del sector empresarial local, hem contribuït a que al llarg d’esta legislatura la dada inicial de 4202 parats que teníem en 2015 s’haja tornat en 2812 ara als inicis de 2019. Ontinyent Evoluciona, i volem seguir treballant perquè continue fent-ho i esta xifra continue reduint-se”, concloïa.