L’Associació Espanyola del Luxe inclou a la ginebra ‘premium’ alacantina Malabusca Gin en el seu selecte club

La beguda, concebuda entre Elx i Alacant i destil·lada a Alcoi, exporta a països com Itàlia, Alemanya, Grècia, Moldàvia i Mèxic.

 

El que va sorgir com un projecte de quatre amics per a crear la beguda dels seus somnis s’ha convertit en una realitat de dimensions internacionals. Malabusca Gin, la ginebra ‘premium’ alacantina concebuda entre Elx i Alacant i destil·lada a Alcoi, acaba de passar a formar part de l’Associació Espanyola del Luxe. Un selecte club al qual només pertanyen 120 empreses admeses després d’un exhaustiu control i anàlisi d’admissió.

L’associació ha considerat que les qualitats de Malabusca no solament són singulars i representatives, sinó que a més la seua proposta de valor única la fa digna ambaixadora de la marca Espanya. Una labor que l’empresa amb seu a Elx porta ja un temps realitzant, com demostra l’obtenció del guardó entre les millors ginebres del món al San Francisco World Spirits Competition, considerat el “mundial” de les begudes alcohòliques, o la seua presència internacional amb exportació a països com Itàlia, Alemanya, Grècia, Moldàvia i Mèxic. Llocs en els quals, al costat d’Espanya, s’ha fet un buit entre les botelles preferides per ‘bartenders’, locals de moda que aposten per l’exclusiu o restaurants gastronòmics.

“Per a nosaltres es tracta d’un honor i d’un reconeixement no solament al nostre treball, sinó als valors que des del principi hem mantingut ferms en la concepció del nostre producte”, explica César Ramírez, CEO de Malabusca. “Des de l’associació s’entén el luxe com a pura excel·lència i passió pel ben fet, segurament lluny de l’ostentació buida a la qual s’associa el luxe de manera errònia. Parlem de productes i serveis que provoquen experiències i estimulen els sentits fins i tot abans i després del seu consum o gaudi. Són exactament aqueixos els valors els que defineixen l’origen de «Malabusca”, exposa.

Retornar a l’origen del ben fet

Formar part de l’Associació Espanyola del Luxe, presidida per S.A.R. Beatriz d’Orleans, suposa un recolzament per a la marca, però sobretot als seus valors. “Des del principi hem tingut clar en tot el que fèiem que volíem recuperar l’origen del ben fet. Aqueix és el ‘luxe’ per a nosaltres: haver sigut capaços de posar en una copa alguna cosa amb el que ens sentim realment satisfets i on no s’han fet concessions a res que no fóra la nostra pròpia llibertat a l’hora de desenvolupar i elaborar la nostra idea, el nostre somni al voltant del gaudi i el bon gust”, descriu César.

La inclusió en el club reforça el posicionament de Malabusca Gin com a ginebra premium, alguna cosa que la manté entre les més venudes del seu sector en diferents canals de venda.