Un dels objectiu és conscienciar i comunicar sobre aspectes que siguen del coneixement necessari de la població sempre des d’una visió divulgativa i preventiva
El regidor delegat de Seguretat i Trànsit, Nacho Arnau, acompanyat pel comissari principal en cap de la Policia Local de Gandia, José Martínez Espasa, han comparegut aquest matí en roda de premsa per informar que el cos policial incrementarà la seua aposta per les xarxes socials.
«Les xarxes socials s’han convertit en una eina fonamental de comunicació i des del departament que dirigisc s’ha decidit utilitzar aquestes xarxes socials no només per informar sinó també per conscienciar i comunicar sobre aspectes que siguen del coneixement necessari de la població sempre des d’una visió divulgativa i preventiva» ha afirmat Arnau.
«Volem que aquests canals també servisquen per a ajudar totes aquelles persones que ens visiten i que tinguen coneixement del dia a dia del funcionament a la nostra ciutat» va finalitzar el regidor.
Hui dia, la Policia compta amb prop de 6.500 seguidors a Twitter, Facebook, Instagram i Telegram.
Per la seua banda, el Comissari va incidir en la necessitat de donar visibilitat als serveis que presta la Policia Local alhora que augmenta la participació de la ciutadania a l’entorn virtual.
Per destacar aquest canvi, Martínez Espasa ha informat del canvi a la imatge gràfica de la Policia per tal que els missatges llançats siguen fàcilment reconeixibles al món digital. «Utilitzarem la ‘#’ i els colors negre i groc per aconseguir aquest objectiu que s’emmarcarà sota el paraigua de la frase ‘La Gandia que volem'». «La nostra intenció és treballar en proximitat i prevenció i creiem que aquests canvis resumeixen la feina a futur que realitzarà la Policia Local de Gandia».
Pel que fa a les xarxes, Instagram treballarà en normativa, consells i avisos encara que la previsió és que les publicacions també recullen altres temes d’interés.