L’impacte previst d’aquesta campanya, que romandrà al centre de la capital durant mes i mig, és de 3 milions de persones.
Aquesta setmana s’ha encetat a la Gran Via de Madrid la campanya de comunicació més ambiciosa que ha realitzat Gandia amb la finalitat de promoure la ciutat en tots els seus àmbits: cel, mar i terra. Així ho ha detallat a roda de premsa el regidor de Turisme, Vicent Mascarell.
“Aprofitant que és Sant Isidre i que Madrid és la protagonista, hem posat en marxa aquesta campanya”, ha afirmat Mascarell. A banda, ha afegit que no és casualitat que s’haja programat per aquesta temporada i en aquesta zona ja que “Madrid és el principal emissor de visitants que venen a Gandia i solen definir on van vora dos mesos abans de les vacances”.
Aquesta campanya s’inicia al cor de la ciutat –plaça Callao i Gran Via– i tindrà continuïtat en el metro de Madrid en els propers dies. Durant un mes i mig es promocionaran quatre continguts essencials: la platja Nord, la platja de l’Auir, la gastronomia amb la fideuà i els Borja i el seu emblema, el Palau Ducal. L’impacte que es preveu d’aquesta campanya de distints formats es que puga arribar fins a 3 milions de persones.