Formen part de la campanya “Fem-ho bé. Comprem a Carcaixent” que busca posar en valor la importància d’apostar en estos moments pel comerç de proximitat
Els establiments i comerços de Carcaixent estan repartint durant estos dies més de 5000 regals dins de la campanya «Fem-ho bé. Comprem a Carcaixent» impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica. Els prop de 360 comerços i establiments adherits han distribuït per cada compra realitzada 70.000 paperetes “rasca i guanya” on les i els clients podien guanyar una de les 5.000 bosses o 100 carros de la compra. De forma simultània, s’està repartint en cada domicili un imant amb la imatge i eslògan de la campanya amb l’objectiu que la tinga present cada dia la importància de comprar prop de casa.
La campanya publicitària, que va arrancar el passat mes de juliol, està basada en set eslògans elaborats per els i les comerciants a partir d’unes dinàmiques realitzades durant l’estat d’alarma i que tenien com a objectiu fomentar la participació i implicació del sector en tot el procés creatiu. L’objectiu dels missatges, segons han explicat des de la Regidoria de Promoció Econòmica, és generar en la ciutadania un sentiment de col·lectivitat al voltant del comerç local i fer veure que, per a poder avançar en la difícil situació econòmica en la que ens trobem, es necessari l’esforç de totes i tots.
La regidora de Promoció Econòmica, Sara Diert, ha volgut recordar que un dels objectius d’esta campanya ha estat incentivar la compra en el comerç local per reconèixer tota la tasca realitzada durant el confinament, «els i les nostres comerciants són els han continuant eixint al carrer i ens han ajudat a seguir amb les nostres vides amb un mínim de normalitat, per això hem tenir present que comprar a Carcaixent és fer-ho bé, per nosaltres, pels nostres comerços i el nostre futur».