Els interessats han de telefonar al 962 851 743 per rebre l’assessorament
Arran de a la situació actual de l’evolució de la COVID19 gran part de les oficines d’acreditació d’identitat han deixat de prestar el servei.
Per facilitar el servei a les persones que encara no comptaven amb un certificat digital, l’Ajuntament d’Oliva torna a posar marxa el servei d’acreditació amb pautes especials.
Per a obtenir el certificat digital i resoldre qualsevol dubte, cal telefonar al número 962 851743 i el personal tècnic li donarà les instruccions per a acreditar-se de forma segura.
Relacions amb l’Administració
Amb el certificat digital, la ciutadania pot continuar relacionant-se amb l’Ajuntament d’Oliva i altres administracions de forma telemàtica a través de la seu electrònica.
Així tot i que els processos administratius estan aturats, pot enregistrar les seues sol·licituds a través d’internet.
D’esta manera podran sol·licitar els tràmits per a l’obtenció de volant d’empadronament individual, informe urbanístic municipal, Llicències d’Obra Major i Menor, Comunicacions d’Activitats Innòcues, la gestió tributària i sol·licituds genèriques.