Les consultes han estat sobre recorreguts naturals, la gastronomia i els serveis de la platja
Gandia tanca Fitur 2020 batent rècord d’assistència. El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, ha comparegut en roda de premsa per valorar la participació de Gandia durant l’edició de Fitur 2020 celebrada la passada setmana.
L’edil ha recordat que ha estat una Fira difícil perquè «hem acudit a penes 48 hores després de patir el temporal Glòria, el més dur dels últims anys» «Fitur és una oportunitat que no podíem desaprofitar i hem estat treballant tots aquests dies per anar retornant a la normalitat a la nostra platja».
Sobre la Fira, Mascarell l’ha qualificat «d’una de les millors a les que hem acudit. Hem tingut un gran espai per a Gandia a l’estand de la Comunitat Valenciana que en aquesta edició ha estat elegit el millor estand de tot Fitur 2020. Mai hem tingut un espai tan gran i tanta presència en un espai homogeni».
«Hem aprofitat per a posar en valor les nostres platges i la figura dels Borja amb una mirada renovada per presentar un producte solvent basat en la innovació, la qualitat i la sostenibilitat».
Pel que fa a les trobades, el regidor delegat de turisme ha explicat que s’han mantingut reunions amb els principals touroperadors espanyols com són Expedia, Logitravel, Last Minute, Viatges Eroski, Viatges Europlayas i Avoris Barceló, incidint especialment en les comercialitzadores online que cada vegada tenen més pes a l’hora de planificar els viatges i vacances.
Després de la Fira, Mascarell ha anunciat que s’ha tancat un acord amb l’Associació de bloguers de la Comunitat Valenciana perquè Gandia aculla durant els mesos de maig o abril, la Convenció Anual de l’Associació on participaran prop de 100 prescriptors de viatges.
«Els viatges d’experiències, cada vegada tenen més importància i és ací on els bloggers tenen un pes específic destacat. Hem realitzat durant l’any passat viatges amb alguns d’ells però acollir aquesta convenció ens permetrà projectar la imatge de Gandia a un altre nivell».
Pel que fa al material de distribució, l’edil ha afirmat que pràcticament s’ha esgotat tot el disponible, ja que s’han partit més de 10.000 peces promocionals. A més, s’ha batut el rècord de participació del sorteig que es realitza durant Fitur en superar els 2.600 participants.
Finalment, durant la roda de premsa s’ha informat que les principals consultes del públic han estat sobre els recorreguts en l’entorn natural, la gastronomia i els serveis que es presten a la platja.