L’horari canvia a les vesprades. Divendres i dissabte d’11.00 h a 14.00 h i de 17.30 h a 21.00 h. Diumenge d’11 a 14.00 h, al Mercat Municipal del Prado
La regidora de Polítiques Econòmiques i Comerç, Vicenta Ferrer, ha presentat la tercera fira de la primera edició de Fira Mercat Gandia que se celebrarà aquest cap de setmana: Outlet sabates i complements. S’inaugurarà divendres a les 11.00 h a l’espai Fira Mercat Gandia del Mercat Municipal del Prado amb un horari de divendres i dissabte d’11.00 h a 14.00 h i de 17.30 h a 21.00 h i diumenge d’11.00 h a 14.00 h.
Segons ha explicat la regidora, antigament ja s’havia realitzat aquest outlet dins del de moda «i ha tingut molt d’èxit. Ara, l’hem dividit per sectors més especialitzats dins de Fira Mercat Gandia», ha afegit. Tal i com va ocórrer amb l’Outlet cerimònia del passat cap de setmana, les sabates i els complements adquireixen el protagonisme en una fira dedicada exclusivament a aquesta temàtica.
Al voltant de 12 expositors oferiran sabates i complements per a home i dona i xiquets i xiquetes amb ofertes quasi al 80%. «Tindrem una amplia gamma de productes, tots a preus molt rebaixats. Com en les edicions anteriors es pretén que es venga pràcticament tot el gènere que tenen en estoc per a poder rebre les noves temporades», ha destacat Ferrer.
Balanç Outlet Cerimònia 11 – 13 de febrer
Tal i com ha apuntat Ferrer, van acudir a l’Outlet Cerimònia 2.050 persones. «És molt bon número tenint en compte la fira tant especialitzada que era», ha assenyalat. Així, segons les xifres recollides en les enquestes, la majoria dels visitants, un 87%, eren de Gandia, Grau i Platja. La resta provenien de la comarca de la Safor (10%) i un 3% de fora de la comarca.
La valoració dels visitants ha sigut d’un 9 i la dels expositors d’un 9,5 (ambdues puntuacions sobre 10). «Ens han dit que volen repetir-la. Van vendre moltíssim i van fer moltíssims pressupostos. Els expositors van treballar molt i quan s’impliquen tant el que vols es que vaja bé. L’èxit va estar garantit», ha recalcat la regidora.