Gran èxit d’acollida en la primera edició del Duna Market a Oliva

Amb més de 100.000 visitants, Duna Market ha esdevingut aquest any un dels esdeveniments de referència de la costa valenciana amb una àmplia oferta d’oci, restauració i espectacles dirigits a totes les edats.

 

Oliva segueix acollint fins al proper 28 d’agost la primera edició de Duna Market, un innovador concepte d’esdeveniment d’oci i restauració, per a tots els públics, que ha rebut fins ara més de 100.000 visitants.

L’objectiu de Duna Market, de 4.000 m2 de superfície, és impulsar a la costa valenciana un turisme de qualitat d’oci i platja, alhora que recolza l’economia local.

El regidor de Turisme i Platges de l’Ajuntament d’Oliva, Kino Calafat, ha expressat la seva satisfacció per l’organització i la repercussió de l’esdeveniment i s’ha mostrat disposat a estudiar i redefinir de cara a la segona edició, “els elements susceptibles de millora i que puguen haver ocasionat algun tipus de problema”. A més, ha insistit en la importància de tenir esdeveniments únics i reconeguts amb vista a augmentar l’oferta turística d’Oliva.

En aquesta primera edició s’ha apostat, per una banda, per fomentar la restauració, i l’oci de calitat.

Oliva ha sigut la localitat escolida per gaudir d’aquesta àmplia oferta, on, a més a más, s’han realizat tallers i activitats per als más menuts i les seues famílies.

RESTAURACIÓ I OCI, TOT EN UN MATEIX ESPAI

Duna Market compta amb 14 restaurants dels voltants en format food truck. Els assistents poden seleccionar una oferta gastronòmica cuinada al moment on gaudeixen d’opcions veganes, vegetarianes i sense gluten.

Així mateix, els gots i els plats del recinte són compostables, promovent el reciclatge i la reducció de l’ús del plàstic i el Duna Market també compta amb l’etiqueta petfriendly, per la qual cosa els assistents poden acudir amb la mascota.