‘Cullera Siempre’, la nova campanya de promoció turística de la localitat per a esta temporada

Cullera aposta enguany per nous suports publicitaris, com a autobusos i pantalles digitals gegants, per a donar més visibilitat al destí en llocs estratègics

Cullera ha posat ja en marxa la campanya de promoció turística per a esta temporada. Sota l’eslògan ‘Cullera Siempre’, la localitat pretén reforçar la imatge de la localitat com un destí d’excel·lent qualitat on poder gaudir no sols del sol i de la platja sinó també d’una gran oferta gastronòmica, cultural i d’entorns naturals.

«Iniciem una campanya que ha de ser la de la recuperació turística, la de tornar a omplir Cullera i intentar que la temporada siga el més llarga possible, perquè el nostre objectiu és que la gent puga gaudir de Cullera durant tots els mesos de l’any», ha assegurat l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor.

Segons el primer edil «ara és l’època més forta, la de l’estiu, que coincideix a més amb l’alçament ja de les restriccions pel covid, com l’ús de la mascareta, i esperem que siga una campanya que impulse econòmicament a la ciutat en el nostre sector més important com és el turístic»



Espot publicitari

La campanya compta amb un espot dinàmic on apareix una família que vol anar-se de vacances. Davant el dubte entre una escapada a la platja o a la muntanya, la família recorre a un dispositiu d’intel·ligència artificial ‘Berta’ perquè els suggerisca una destinació de vacances que incloga totes les preferències de la família. En aquest cas ‘Berta’ tria Cullera, perquè ‘Cullera Sempre’ és el destí perfecte, on no has de triar entre platja o muntanya perquè la localitat t’ofereix les dues opcions, a més d’una excel·lent gastronomia, un entorn natural únic per a fer diferents rutes, un ric patrimoni històric i per descomptat una variada agenda cultural.

«El missatge que volem traslladar amb este espot és que Cullera és el lloc idoni per a desconnectar de la rutina i del dia a dia, i al mateix temps tornar a connectar amb un mateix, amb la família, amb els amics i amigues, perquè Cullera és la destinació turística on pots trobar absolutament de tot», ha explicat la regidora de Turisme, Débora Marí.

Aposta per nous formats publicitaris

La campanya de promoció turística per a esta temporada inclou accions tant online com offline.

D’una banda, la campanya es podrà veure i escoltar en diferents mitjans de comunicació tant en televisió com en ràdio amb l’emissió de l’espot i dels tascons publicitaris. I per un altre, serà present en suports de màrqueting digital espectacular com són les pantalles de la façana dels cinemes Callao de Madrid, en ple centre de la capital espanyola, o les situades al carrer Xàtiva de València enfront de l’estació del Nord.

Amb la finalitat de complementar i reforçar les accions de màrqueting previstes a la ciutat de València i seguint les estratègies de comunicació, la localitat ha desenvolupat una acció publicitària amb un vinil súper integral, en la línia d’autobús C3 de l’EMT, que recorre les grans avingudes de la ciutat València.

Es tracta d’una aposta de l’Ajuntament de Cullera per utilitzar nous suports que permeten donar major visibilitat al destí en llocs estratègics de ciutats importants amb molta afluència de pas.