Angels Fon inicia la seva expansió amb l’obertura de la seva primera franquícia a Gandia

Angels Fon és un nou concepte de centre auditiu, que treballa amb tecnologia punta i ofereix solucions auditives d’avantguarda, amb una atenció i acompanyament personalitzat

Angels Fon, la divisió dedicada a la salut audiològica de el grup Angels Vision, acaba d’obrir el seu primer establiment franquiciat exclusiu al centre de Gandia. En concret, a la Plaça de l’Prat 39.

L’empresa gandiana té com a objectiu principal convertir aquest centre en una referència a la ciutat i comarca per cuidar la salut auditiva, de la mà dels millors professionals i amb els millors productes i serveis.

Angels Fon és un nou concepte de centre auditiu, que té com a diferenciador respecte als seus principals competidors, l’atenció personalitzada amb els seus clients enfocant-se en les necessitats de cada un d’ells, un seguiment molt acurat per garantir una correcta adaptació dels audiòfons i una àmplia gamma de solucions auditives d’última generació, amb tecnologia alemanya.
I per facilitar-li les coses als seus clients, ofereix 30 dies per provar els audiòfons i pla de revisions cada 4 mesos amb audiometria, a més de les garanties dels seus audiòfons que van de 2 a 5 anys i finançament de fins a 36 mesos, sense interessos.

Expansió

El grup Angels Vision ja venia prestant serveis d’audiologia a 7 dels seus centres òptics, sempre com una oferta complementària al seu negoci principal, el de la vista.

Amb l’obertura del primer centre audiològic, Àngels Fon dóna el tret de sortida per a la seva expansió per tot el territori regional i nacional, implantant clíniques audiològiques innovadores i exclusives només per a la salut auditiva.

«Estem estudiant diverses ubicacions, combinant la instal·lació de nous córners en les nostres òptiques i l’obertura de centres exclusius», ha afirmat el coordinador d’Audiologia de el grup gandià, Rafa García.

Amb tot això, el grup Angels Vision s’ha marcat com a repte la implantació d’entre 20 i 50 espais a l’any entre centres i córners. Un model, el dels espais dedicats a l’audiologia, que impulsarà per la via de la franquícia a l’igual que fa amb les òptiques.