L’empresa que porta l’ORA a Gandia, Algemesí i València, també està disponible en altres ciutats pròximes com Teulada, Moraira, la Vila Joiosa, Benissa, Calp, Elx o Oriola, entre les més de 90 ciutats espanyoles.
L’Ajuntament de Cullera (València) ha donat llum verda a la implantació de l’app EasyPark® per al pagament de l’aparcament regulat en el municipi.
A partir d’ara, els residents i visitants de la Marina Alta que usen EasyPark® podran pagar el seu estacionament amb aquesta aplicació mòbil també a Cullera que, a més de Gandia, Algemesí i València, també està disponible en altres ciutats pròximes com Teulada, Moraira, la Vila Joiosa, Benissa, Calp, Elx o Oriola, entre les més de 90 ciutats espanyoles.
Això suposa diversos avantatges per als conductors, ja que el pagament per mòbil agilita l’aparcament i millora la mobilitat en el municipi. A més, en tenir una gran cobertura nacional i internacional, ajuda a molts dels turistes, tant nacionals com estrangers, que visiten cada any Cullera a pagar el seu estacionament còmodament i en el seu propi idioma tal com farien a la seua ciutat d’origen. I viceversa, els ciutadans de Cullera podran usar-la igualment quan viatgen per Espanya i resta d’Europa.
EasyPark® és l’aplicació d’aparcament més utilitzada d’Europa. Això vol dir que els seus usuaris poden utilitzar-la en les més de 2.500 ciutats de més de 20 països en les quals és present. Cullera se suma a les més de 90 ciutats espanyoles en les quals EasyPark® opera actualment, entre les quals es troben València, Madrid, Barcelona, Màlaga o Castelló de la Plana. A més de les citades anteriorment, EasyPark® també es pot utilitzar dins de la Comunitat Valenciana a Gandia, Algemesí, Alboraia, Alzira, Calp, Benissa, Teulada, Moraira, Borriana, Benicarló, Oriola o Elx, entre altres.
“Estem encantats d’ajudar els veïns de Cullera a estalviar temps a l’hora d’aparcar. A més de l’inqüestionable valor diferencial que EasyPark® aporta al turista nacional i internacional de Cullera, es tracta d’una app molt intuïtiva i fàcil d’usar, fins i tot per a aquells que no estan molt familiaritzats amb la tecnologia. Només es necessiten uns segons per a instal·lar-la i començar a estalviar temps i diners en estacionar”, declara Ignacio Llorente, delegat de la zona aquest de EasyPark España, qui explica que “la nostra app permet iniciar, allargar i parar el temps d’estacionament molt fàcilment a través del mòbil, així evitem haver de cercar parquímetres i esperar que un estiga lliure en les èpoques de major afluència de visitants”. Ignacio Llorente destaca també que aquest avanç «no sols permet acostar Cullera a Europa, sinó que els seus visitants se senten a Europa durant el seu pas per Espanya».
Tant en aquesta primera fase d’implantació com de manera indefinida, EasyPark® posa a la disposició dels seus usuaris un servei d’atenció al client per a resoldre tots els dubtes referents al pagament de l’aparcament o al funcionament de l’app. Aquest servei atén de manera telefònica o per correu electrònic en espanyol, valencià, català, gallec, basc, anglès, portuguès i francès (+34 91 123 95 00).
EasyPark ofereix també un servei específic per a empreses que redueix els tràmits administratius lligats a l’estacionament en agrupar totes les despeses en una sola factura, amb la possibilitat de separar els personals dels d’empresa.