L’Ajuntament de Xàtiva ha concedit ajudes per a la realització d’un pla de promoció per a l’impuls d’empreses creades en els darrers dos anys. Aquest pla de promoció englobaria l’anàlisi, planificació, organització, difusió i control de resultats durant un mes.
Les activitats que s’inclouen en el pack de promoció són diverses. Entre elles, figura un vídeo presentació de l’empresa, un lot de de fotos de perfils professionals i de tenda, en el seu cas i un estudi de situació de presència digital de marca i de la competència. En aquest cas, s’informa a l’empresa de la correcció de possibles errors en els perfils socials, se li fa recomanacions en funció dels resultats de l’estudi i una revisió de la integració i alta en les aplicacions Google Bussines i Google Maps.
També s’ofereix una campanya d’atracció de seguidors en els perfils socials més utilitzats, una auditoria web i la presentació d’informe de millora i un estudi de viabilitat per a la creació d’un comerç electrònic de l’empresa El pack ve acompanyat per un programa de formació a mida, gràcies al suport tècnic consistent en dues hores de tutoria per a la resolució de dubtes i assessorament en captació de seguidors en xarxes socials i dues hores més de formació personalitzada en ferramentes necessàries en xarxes i Internet i formació en campanyes de publicitat segmentada per a xarxes socials.
L’ajuda es completa amb la difusió de publicitat en ràdio, premsa local i cartelleria, la participació en jornades i actes organitzats per a l’Ajuntament de Xàtiva relacionats amb l’activitat empresarial.
El primer tinent d’alcalde, Miquel Lorente, va senyalar que aquestes ajudes serveixen per a que “es visibilitze l’activitat d’una empresa que comença, per a que siga més atractiva per als seus clients i que la referència comercial de Xàtiva es mantinga i s’impulse cap al futur”.