Parlem a Rosa Llopis, presidenta de l’Associació de Comerciants d’Oliva (ACCO) que fa balanç de les diferents campanyes que ha portat a terme en els últims mesos
Pillem a Rosa Llopis en plena preparació d’una propera campanya “no parem”, ens diu i ens avança que la pròxima setmana podran anunciar, per fi, una nova iniciativa duta a terme amb l’Ajuntament d’Oliva “que serà molt sorprenent i beneficiosa, per a tota la ciutadania d’Oliva i de la que tenim ganes de donar a conèixer”.
I és que els últims mesos han estat molts intensos i amb molt de treball per a ACCO, en part obligats pers durs efectes que ha tingut l’alerta sanitària sobre el xicotet comerç. Una de les campanyes més importants i innovadores ha estat “Jo compre a Oliva”, que va nàixer de la necessitat de donar suport al xicotet comerç i amb la que s’ha posat en marxa, entre altres iniciatives, una plataforma online per a que tots els comerços exposen els seus productes.
Rosa Llopis es mostra molt satisfeta del resultat que està tenint esta nova eina així com les altres propostes que han dut a terme des de l’associació. Ens parla amb molta d’orgull d’“Estem a prop”, la campanya virtual en la que han anat compartint a les seues xarxes tots els seus comerços associats i amb la que han pogut interactuar com «mai s’havia fet» amb tota la clientela. També ha tingut una gran acollida el sorteig diari de 100 €ur-ACCOS, amb el que porten repartits més de 10.000€ des del mes d’agost.
Treball en equip
Per a Llopis, l’èxit d’estes iniciatives està en el treball que hi ha darrere de l’ACCO, “esta situació ha fet vore als i les comerciants que és molt important tindre un suport darrere i des de l’associació oferim molta formació i assessorament per a que no se senten soles”.
Precisament, Rosa Llopis té molt clar quin és el potencial del comerç d’Oliva “estem totes i tots molt units, hi ha molta camaraderia i ens ajudem uns a altres”. Este seria el motiu, explica pel qual la gent pot trobar tot el que necessite sense eixir d’Oliva “ quan una persona va a un comerç i no troba el que vol, el o la comerciant l’envia sense problema a un altre establiment, són moltes les persones les que ens diuen que així dóna gust comprar a Oliva”. Llopis té molt clar l’objectiu d’ACCO “treballem per fer una experiència de compra agradable, crear vincles forts i que es queden sempre en les ganes de tornar”.-