La ciutat ha acollit la jornada ‘El turismo que viene’ en un estiu clau per al rellançament de la destinació
Cullera i el sector turístic han aprofundit este matí en el present i el futur del principal motor socioeconòmic de la ciutat, el turisme. Un fòrum d’economia a través de debats, organitzada conjuntament entre l’Ajuntament de Cullera i Levante-EMV, per tal d’analitzar quins són els camins estratègics que la capital turística de la Ribera ha preparat per reforçar la seua destinació turística.
A la cita ha estat present l’alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, qui de fet s’ha mostrat optimista i content “perquè en molt poques setmanes estem sent capaços de viure una recuperació quan a l’allotjament i nombre de visitants”. De fet, Cullera ha aconseguit quasi el 100 % d’ocupació hotelera durant els caps de setmana de juny.
Precisament Mayor ha destacat estos primers símptomes de recuperació gràcies als esforços públic-privats per poder oferir als visitants un turisme segur. “A Cullera hem fet els deures per oferir eixa destinació pròxima, amable i segura i per ser més competitius en un món on la pandèmia ens ha ensenyat a ser cada vegada proactius”, ressenya el primer edil.
Durant el fòrum, celebrat a l’Hotel Sicània, també ha estat present el secretari autonòmic de Turisme a la Comunitat Valenciana, Francesc Colomer, qui ha aprofitat per afirmar que “estem en el moment de la remuntada i de la recuperació i hem de ser prudents. El turisme és un sector que ha demostrat capacitat d’adaptació i resistència”.
A més, Colomer ha fet èmfasi en que el turisme s’inspira i mira cap a la nostra comunitat i especialment en ciutats com Cullera que presenten una capacitat de seducció amb platja, gastronomia, cultura i experiències d’oci i naturals que connecten perfectament en esta remuntada i optimisme”.