La Regidoria de Comerç, Mercat i Consum dóna suport a la nova campanya d’ACCO (Associació de Comerciants d’Oliva) que té l’objectiu de donar a conéixer tots els negocis associats a través de les xarxes socials.
«Fem gran el xicotet comerç» és l’eslògan que l’associació ha escollit per a difondre a través de les xarxes socials als seus 125 associats mitjançant campanyes per sectors, que han de contindre publicacions personalitzades de cada associat.
En 2020 es va llançar la campanya «Estem a prop» que tenia el mateix objectiu i va tindre molt èxit. Amb els sortejos de les publicacions de presentació de cada sector, encara s’espera més abast. En total són 10 sectors, i cadascun d’ells comptarà amb tres premis de 50 euros a sortejar a Facebook entre els participants de cadascuna de les publicacions i per consumir en els comerços d’aquest sector.
«Nosaltres i els nostres clients fem gran el xicotet comerç. Tenim la millor qualitat, una gran gamma de productes i preus, estem a prop, reps la millor atenció d’experts amb vocació en el seu negoci… Som grans! Amb aquesta campanya, donem més visibilitat als negocis locals amb xicotets reportatges, i l’objectiu és que els olivers no vagen lluny a comprar productes o serveis que tenim ací, moltes vegades no trien el comerç d’Oliva per desconeixement», ha comentat Rosa Llopis, presidenta de l’associació.
La regidora de Comerç, Consum i Mercat ha assegurat: “és una campanya per a fer costat i promoure el negoci local i demostrar la proximitat del nostre comerç. El nostre municipi disposa de tota classe d’experts en diversos sectors i es vol demostrar amb aquesta campanya que no és necessari desplaçar-se, perquè a Oliva hi ha una gran varietat de comerços i de gran qualitat”.
L’objectiu final de la campanya és aconseguir visibilitat per a cada un dels seus associats, posar en valor la professionalitat dels xicotets comerços i negocis, al mateix temps conscienciar els veïns d’Oliva que opten per la compra local, una compra que té repercussió en l’economia de la nostra ciutat.