Gandia acudeix a FITUR amb l’aval de ser una de les platges més segures del Mediterrani

Gandia estrena des d’hui un nou web, nou vídeo promocional i marca per assistir a un FITUR que s’adapta a la situació sanitària

 

El regidor delegat de Turisme de l’Ajuntament de Gandia, Vicent Mascarell, ha presentat aquest matí als mitjans de comunicació com serà la participació de Gandia en l‘edició de Fitur d’enguany que es desenvoluparà del 19 al 23 d’aquest mes a IFEMA.

En primer lloc, Mascarell ha informat que aquest mateix matí s’ha presentat davant el sector a la Mesa de turisme la participació que realitzarà Gandia a la fira de turisme.
«Aquest any anem a Madrid amb unes circumstàncies atípiques que creiem que hem d’aprofitar. Fitur se celebrarà aquest any d’una manera reduïda i estem convençuts que podrem competir a la Fira, ja que hi haurà menys destins amb el que ens ajudarà al fet que el nostre missatge cale més i arribem a més gent» va declarar l’edil de Turisme qui ha incidit que «som una destinació previsible, però hem renovat la nostra imatge per adaptar-nos al major ús de les noves tecnologies i la virtualitat que s’han convertit en elements vitals».
Per aquesta raó, Gandia estrena des d’hui un nou web, nou vídeo promocional i marca.

Sobre el web, Mascarell ha destacat que passa de ser una eina d’informació i promoció a un instrument que estarà a disposició dels professionals de sector. «Volem que cada recepció d’hotel, càmping o agència de viatge es convertisca en una tourist info en potència. Incorporarem informació diària de tal manera que en qualsevol moment el visitant sabrà el que pot fer aquell dia a la ciutat, la programació cultural o d’esdeveniments, entre altres esdeveniments».

Promoció adaptada a les circumstàncies

Pel que fa a l’estand, Gandia tornarà a comptar amb un espai preferencial i donades les restriccions imposades per la pandèmia, aquest any no hi haurà material promocional com en altres ocasions i tota la promoció es realitzarà mitjançant codis QR, imatges i vídeos. «La imatge predominant serà la platja i apostarem per la desestacionalització. Tenim una platja gran, on amb les distàncies de seguretat hi caben 50.000 persones i el passat estiu ja vam demostrar que som una destinació segura».

«Probablement som la platja més segura del Mediterràni i una de les més segures de tot el món si ens atenem a les dades d’incidència. És un factor afegit a tot el que tenim com a destinació i esperem que tots els que vinguen ho facen per gaudir de la seua estada, però sempre complint les normes que tenim».

Durant la roda de premsa, el regidor ha informat que Gandia comptarà amb un monoposte publicitari a l’entrada de l’A3 donant la benvinguda als turistes.

Finalment, pel que fa al vídeo promocional va explicar que es tracta d‘imatges que recorren totes les zones i recursos de la ciutat i ho fa amb imatges de tot l’any per ressaltar la idea que «a Gandia és estiu tot l’any. Volem que els turistes vinguen més enllà dels mesos típics i que coneguen la nostra ciutat a la primavera, tardor i hivern».