La Cooperativa Centre Històric Comercial Gandia presenta la campanya “la Festa dels preus”, que tindrà lloc el 25 i 26 de setembre
El regidor de Políques Econòmiques i Comerç, Ferran Martínez, acompanyat del president de la Cooperativa Centre Històric Comercial Gandia, Pedro Izquierdo, ha presentat aquest matí les noves campanyes que, tant la CHCG com l’associació de Comerciants de la República Argentina-Plaça El·líptica, desenvoluparan els pròxims dies.
D’una banda, el Centre Històric realitzarà el divendres 25 i el dissabte 26 de setembre la campanya “la Festa dels preus”.
“Donades les circumstàncies actuals, “Botigues al carrer”, una de les nostres campanyes estrela, que veníem realitzant durant els darrers anys i un parell de vegades, per temporada, en setembre i febrer, per a vendre l’estoc, no s’hi pot realitzar per raons de seguretat enfront de la Covid-19. Però volem que el client continue beneficiant-se amb les ofertes i els descomptes que fem per a finalitzar amb la temporada. Així, hem canviat la denominació, mantenint eixes promocions, però ja no traurem els mostradors al carrer, sinó en els interiors dels establiments, d’una forma segura”.
Com també ve sent habitual, es mantenen les dues hores de pàrquing gratuït a l’aparcament del Centre Històric (riu Serpis), gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Gandia.
I des de dissabte passat ja circula també pels carrers del Centre Històric el tradicional trenet.
Recuperar la normalitat comercial
D’altra banda, simultàniament, l’associació de Comerciants República Argentina-Plaça El·líptica està desenvolupant una campanya denominada “El rasca del teu comerç”. Bitllets “rasca”, mitjançant els quals també s’apliquen descomptes a tots els establiments adherits.
“És essencial motivar la ciutadania a recuperar la ‘normalitat comercial’, sent rigorosos amb totes les mesures de seguretat, perquè és vital per a la supervivència d’un sector tan important a la nostra ciutat. Per això cal destacar l’esforç que estan realitzant les associacions comercials per a re-activar l’activitat, molt afectada per la caiguda relativa del consum com a conseqüència de la crisi sanitària per la Covid-19”, ha assegurat el regidor de Comerç.
Finalment, Martínez ha convidat la ciutadania de Gandia, la Safor i d’altres comarques veïnes a tornar a visitar el comerç de Gandia, que es reinventa “amb imaginació, generant campanyes per tal de recuperar eixe atractiu que sempre ha tingut la compra en el comerç urbà de Gandia”.