El pla començarà dimecres 25 de març
El departament de Comerç de l’Ajuntament d’Alzira ha oferit als comerços un Servei de repartiment a domicili, que començarà el dimecres 25 de març.
Conscients de la difícil i insòlita situació per la que estan passant els comerciants, el departament de comerç ha encetat una campanya en coordinació amb el comerç, per al “Servei de repartiment a domicili”, una acció que pot resultar de molta utilitat en este moment.
Els comerços interessats a participar han de comunicar-ho abans del dimecres, moment en el que es publicarà la relació de comerços participants a les xarxes socials i whatsapp.
Els establiments poden oferir dos tipus de servei:
Comanda i recollida en establiment
Entrega a domicili.
La gestió de comandes i repartiment serà directament entre client i comerç. Cada botiga s’encarregarà de fer els seus repartiments.
Des de l’AFIC d’Alzira (IDEA) s’ha dissenyat una imatge del «Servei de repartiment a domicili» i es farà la promoció de la campanya per diversos Canals:
-Per WhatsApp
-Per Facebook de Idea i Ajuntament.
-Portal del comerciant d’Alzira.