Home Actualitat FlixBus connecta Gandia amb París i Lió amb la seua nova línia d’autobús diària

FlixBus connecta Gandia amb París i Lió amb la seua nova línia d’autobús diària

FlixBus connecta Gandia amb París i Lió amb la seua nova línia d’autobús diària

Pot eixir més barat viatjar de València a Lió amb FlixBus que anar, per exemple, de València a Barcelona amb altres companyies d’autobús

FlixBus, el major operador europeu de mobilitat de llarga distància, arriba a noves ciutats a la Comunitat Valenciana: Alacant, Benidorm i Gandia i augmenta les destinacions des de València, que ja estava connectada amb Portugal. Amb les noves connexions, es podrà viatjar amb autobús des de València i Gandia a França des de 19,99€; i des d’Alacant i Benidorm des de 24,99€. Les destinacions d’aquesta línia a França són París, Lió i Chalon-sud-Saône.

La parada de la línia a Castelló de moment no es pot realitzar perquè durant setmanes FlixBus no ha aconseguit posar-se en contacte amb l’empresa gestora de l’estació.

Les connexions de la xarxa FlixBus des de la Comunitat Valenciana són: Alacant – Benidorm – Gandia – València – Castelló de la Plana (pendent de l’estació) – Port Aventura – Barcelona – Lió – Chalon-sud-Saône – París València – Madrid Aeroport – Madrid – Setúbal – Lisboa

Els passatgers poden gaudir en tots els seus trajectes d’autobusos nous, còmodes, amb wifi gratis, carregadors per a mòbils i portàtils, espai extra entre els seients, condícies dins de l’autobús i snacks i begudes econòmics entre altres serveis.

Lamentablement, a causa de la normativa espanyola, no es poden realitzar trajectes nacionals, és a dir, pujar-se i baixar-se en dues parades dins del territori espanyol. Només podran adquirir-se bitllets amb origen i destinació en diferents països.

Tant les parades en la comunitat autònoma com les destinacions continuaran creixent per a oferir un major servei i també donar a conéixer a un públic internacional més ampli la seua riquesa cultural i turística.

L’oferta disponible és tant diürna com nocturna, depenent del trajecte, per a adaptar-se millor a les necessitats dels viatgers. En els trajectes de certa durada, viatjar a la nit ofereix avantatges com estalviar-se l’hostalatge durant la nit de viatge, aprofitar el dia en el lloc de destinació, o anar dormint perquè el trajecte es faça més amé.

Com afirma Elena Compte, directora de comunicació de FlixBus a Espanya: “Viatjar és un dels majors plaers de la vida, moltes vegades també una necessitat, i hauria d’estar a l’abast de tot el món. És cridaner que puga eixir més car viatjar dins d’Espanya que a un lloc molt més llunyà en un altre país. Encara que molta gent no ho sap, al contrari que a França, Itàlia o Alemanya, a Espanya des de fa més de 50 anys, per la legislació existent, cada línia d’autobús nacional i regional solo la pot operar una empresa. Així que de moment continuarem creixent en línies internacionals”.

FlixBus té ja més de 35 línies internacionals connectant 40 ciutats espanyoles amb destinacions en nou països europeus (Portugal, França, Itàlia, Alemanya, Bèlgica, Suïssa, Hongria, Eslovènia i Romania). FlixBus ha transportat més d’1 milió de passatgers a Espanya en menys de dos anys, i continua així amb la seua expansió en la Península Ibèrica, on continuarà creixent amb noves línies d’autobús, connexions i punts de venda.

Els preus dels bitllets FlixBus varien en funció de l’anticipació de compra, les dates, horaris, oferta i demanda… un sistema similar al dels vols. Per això, com més prompte millor s’adquirisca el trajecte, més barat eixirà. A més, el sistema de compra i canvi de bitllets és flexible i adaptat a les necessitats dels passatgers: en la web www.flixbus.es o l’app de FlixBus, en diverses estacions d’autobusos, en agències de viatges i fins i tot en el mateix autobús